Bag om kampagnen for Diesel Intimate: The Heidies

Diesel - The HeidiesDiesel lancerede for et par måneder siden en kampagnen under titlen “The Heidies - A hostile takeover in underwear” som gik ud på at to piger havde kidnappet en sælger fra Diesel og samt hele den nye undertøjskollektion Intimate.
Hvis ikke Diesel opfyldte deres krav ville de ødelægge undertøjet!

Måden det løb af stablen på var via et live webcast, hvor man i 5 dage kunne følge pigerne i det hotelværelse som de havde spærret sig inde i. Der blev streamet udelukkende via Flash og brugerne havde blandt andet mulighed for selv at skifte kameravinkel undervejs.

Alt i alt en meget sjov event, og der er jo i hvert fald ingen tvivl om at der nok skal være nogen der finder det interessant at se to kønne piger løbe rundt i stort set ingenting og lave sjove ting og sager.

Det for mig mest interessante ved eventen var dog det med at det hele blev streamet i Flash, og grunden til at jeg skriver om det nu, er at jeg faldt over et interview med en talsmand fra Diesel som giver et lille behind-the-scenes indblik i kampagnen:
The Making of Heidies: 5 Days of Live Webcasting

Til selve sitet:
Diesel Intimate - A hostile takeover in underwear

NB: Det er ikke længere muligt at skifte mellem forskellige kameravinkler.



Del:These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • del.icio.us
  • digg

Skriv en kommentar